Magento, як сама популярна система керування інтернет-магазинами в світі

  • Posted on 05.03.2013,
  • written by

Все частіше в мережі можна зустріти згадки про Magetno як самої кращої платформи для створення інтернет-магазинів. Сьогодні Magento є одним із найбільш прогресивних рішень електронної комерції в Інтернеті. Багато хто з власників бізнесу і розробники шукали рішення, яке має дивовижну функціональність, гнучкість, і достатньо стабільне, щоб впоратись з високим навантаженням. Magento має всі ці якості та багато іншого. Наша компанія вже більше 5 років розробляє інтернет-мгазини і внутрішні корпоративні портали на цій платформ і вирішила поділитись своїми знаннями і досвідом.

Нижче список декількох брендів, сайти яких розроблені на платформі Magento:

wildthingsgear-logo3-2-1

allo-logo logo-comfy logo-journelle logo-bon-prix

Розглянемо Magento CE (Comunity Edition)

Magento CE націлена:

  • на роботу з контентом (модуль CMS);
  • на вирішення маркетингових задач (можливість проведення промо акцій, можливість надання знижки зареєстрованим користувачам, або знижки для визначених груп користувачів, можливість формування ціни в залежності від кількості замовленого товару і т.д. – це далеко не весь список);
  • на взаємодію з покупцями;
  • платформа має вбудовану, дуже зручну CRM систему, можливість обліку та друку чеків.

Стандартний функціонал

1. Мультистор (Кілька магазинів в одній адмінки)
Magento – спроектована так, що ви можете створювати кілька магазинів (store), і відповідно один і той же товар може відображатися в декількох магазинах (зручно тим що змінюючи ціну товару – вона змінюється автоматично на всіх магазинах). Також існує можливість один і той самий товар продавати за різною ціною в різних магазинах. Для кожного магазину є вид магазину (store view) наприклад: сайт англійською, сайт російською, сайт для мобільних телефонів і т.д. Додатково до цього є можливість керувати дизайном навіть для окремих сторінок (категорій товарів, карток товару, промо-сторінок…)

2. Атрибути
Magento використовує систему EAV (Entity Attribute Value) для зберігання даних. Отже є сутності – Entity (категорія, товар, користувач) і в них є атрибути, які ви можете власноруч створювати (наприклад: для товару – ім’я, артикул, ціна, розмір, колір, собівартість і т.д.)

3. Область видимості атрибутів
Враховуючи вищеописану структуру сайтів (1 пункт) в Magento можна виділити три типи видимості атрибутів:
– Глобально, GLOBAL (застосовується до всіх видів магазинів – глобально)
– Для магазину, STORE (застосовується для всіх видів конкретного магазину)
– Для виду магазина, STORE VIEW (застосовується до конкретного виду (дизайну) магазина)
При створенні товару потрібно пам’ятати про те, в якій області видимості ви плануєте вказувати значення атрибутів.

4. Дизайн/Теми
Існує дуже багато як платних так і безкоштовних шаблонів (дизайнів) для Magento. Це робить продукт більш доступним, тому що встановити новий дизайн Ви можете самостійно, без участі програмістів. Гнучкість платформи дозволяє втілити будь-яке дизайнерське рішення в життя.

5. Каталог товарів
У каталозі товарів передбачені вкладені категорії (немає обмеження за рівнем вкладеності), теги, добірки товарів за характеристиками, сортування, порівняння товарів, так звана Layered Navigation – багаторівнева навігація – іншими словами фільтрація по атрибутах товарів (дуже корисна штука).
До товарів можна завантажити декілька фотографій, створювати крос-продажі і схожі (рекомендовані) товари.

6. Статичні сторінки
Платформа також дозволяє легко створювати статичні сторінки, що дуже зручно, якщо ви хочете розмістити якусь інформацію, наприклад про доставку.

7. Оформлення замовлення

• Односторінкове замовлення;
• Підтримка SSL-безпеки при роботі із замовленнями, від початку і до кінця;
• Доставка на кілька адрес в одному замовленні;
• Оформлення замовлення без реєстрації;
• Кошик покупок складається з урахуванням податків і доставки (можна налаштувати залежність вартості від місця доставки);
• Оформлення замовлення авторизованого клієнта з використанням введених контактів;
• Опція створення облікового запису на початку оформлення замовлення;
• Прийом подарункових сертифікатів для кожного замовлення і для кожного товару;
• Збереження кошика покупок з налаштованою датою закінчення терміну дії.

Безперечними плюсами платформи є:
• Величезні можливості по керуванню цінами – можна створити знижку на товари з певним значенням атрибута (характеристикою конкретної групи користувачів, причому можна вказати час дії акції. Можна давати акції «при покупці цього товару отримаєте в подарунок ось це», робити безкоштовну доставку. Є подарункові купони.
• Ще одна можливість – зміна дизайну окремих сторінок сайту під промоакції (сторінка категорії, окремого товару, статична сторінка).
• Користувачі можуть робити оцінку (при додані відгуку) товару за декількома шкалами, додавати теги, вести список бажаних товарів (whishlist).
• Експорт та імпорт товарів через excel-файл.
• Величезна кількість готових розширень, які допоможуть зробити ваш сайт краще.

Адміністрування:
Панель управління магазином має величезну кількість функціоналу. Щоб її вивчити, потрібно не один день. Як уже згадувалося є імпорт і експорт товарів, модерація користувацького контенту, сервіс поштових розсилок, управління каталогом, управління CMS, а також різноманітна статистика і звіти.
Технічні деталі
Magento написана на Zend Framework, що позитивно позначається на архітектурі, буде приємною дрібницею для програмістів. Кодування UTF-8. Обє’м розпакованого дистрибутиву близько 60 Мб. У базі даних близько 300 таблиць innoDB.
Підтримка та документація

За останні роки популярність маджента на ринку СНД стрімко зростає. Про це свідчить як мінімум те, що такі великі компанії як Алло, Comfy – розробили свої онлайн-мегемаркети на платформі Magento. На додаток зазначимо, що 90% розробників компанії Magento знаходяться в Україні. В інтернет можна знайти величезну кількість інформації як в допомогу програмістам, так і чіткими інструкціями і рекомендаціями щодо використання Magento для власників бізнесу.
Огляд можливостей платформи Magento для інтернет-магазинів:
1. Гнучкість платформи, що дозволяє втілити будь-яке дизайнерське рішення в життя.
2. Магазин зроблений на Magento має зручну навігацію і систему фільтрів для швидкого вибору потрібного товару. Оцініть якою простою, зручною і в той час функціональною може бути навігація сайту, що явно оцінять відвідувачі при покупці.
3. Індивідуальність кожної сторінки сайту. Кожна група товарів має свої особливості, які потрібно підкреслити. Покупець, потрапляючи на Ваш сайт, і рухаючись по різних сторіноках, запам’ятає його надовго, і ще не раз до Вас повернеться.
4. Зручна система вибору варіантів товару. Зайшовши на товар, покупець вибирає його колір, розмір, чи інші параметри і додає в кошик.
5. Можливість прив’язувати різні товари один до одного. Наприклад, до ноутбука сумку і мишку. Також для зручності показуються сторінки товарів, на яких був покупець, що б він міг швидко повернуться, або порівняти і зробити покупку.
6. Багатомовність, знижки, подарункові сертифікати, особистий кабінет покупця, відстеження замовлення при доставці, список побажань, розсилка, відгуки, пошук, кошик і багато іншого.
7. Максимальна простота в оптимізації сайту, для швидкого та ефективного просування в пошукових системах.